Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Mooie Suzuki Gsx 750 is voorzien van een Leo Vince sportdemper ! kleine beschadiging op linker onder buddy plaat
De motor staat in Almere
- De motor staat in de vestiging Almere.
- inruil / financiering mogelijk
Al onze motoren worden rijklaar afgeleverd met 3 maanden garantie. Uitgezonderd zijn de low- budget motoren.
Wij bieden u als klant echter de mogelijkheid om uit verschillende zekerheidspakketten te kiezen. Zo kunt u zelf bepalen hoelang u garantie op onze occasion wilt hebben.
Pakket 1 : 6 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 199.- euro.
Pakket 2 : 12 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 299.- euro. Alleen voor motoren jonger dan 12 jaar en minder dan 80.000km.
Pakket 3 : 24 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 399,- euro. Alleen voor motoren jonger dan 12 jaar en minder dan 80.000 km
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4 cilinders, 4-takt, Inline |
Boring x slag | 70|48,7 |
Cilinder inhoud | 750 |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 92|68|10,500 |
Max. koppel | 66,7|9,500 |
Koppeling | Nat, multiplaat, kabelbediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | aluminium, twin spar |
Vering voor | Cartridge |
Vering achter | mono shock, Swingarm |
Remmen voor | Twin Disk, Ø290 mm |
Remmen achter | Disk, Ø240 mm |
Voorband | 120 / 70 R17 ZR |
Achterband | 150 / 70 R17 ZR |
Wielbasis | 1,465 |
Lengte | 2,130 |
Breedte | 730 |
Hoogte | 1,190 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 209 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Wist u dat: In de motortaal "Maaskantplank" betekent: Tweepersoonszadel dat door de toenmalige importeur van Harley-Davidson in Nederland, de firma Maaskant te Rotterdam, in de jaren zestig op de markt werd gebracht. Naar het model van het Harley-Davidson fabrieks-duozadel werd op een basis van in de lengterichting gebogen houten latjes een kopie van dit zadel gemaakt. De Maaskantplank was een Nederlands surrogaat voor het Texaszadel, en was minder prijzig dan dit geïmporteerde Harley-Davidson-zadel.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken