Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 6 FAZER S2 - 2005

Garantie: Ja
42391 Km
Zilver
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
yamaha - fz-6-fazer-s2
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha FZ-6 Fazer S2!
3.295,- of vraag vrijblijvend financiering aan !

Opties en Accessoires:
• Nieuwe set banden
• Nieuwe ketting tandwielen set 
• bj. 2005
• 42.391 KM 
• Incl. volledige service beurt
• Hoog windscherm
• Middenbok  
• Gear indicator 
• 10 dagen gratis allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop ) 
 
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is Verbeek Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim vijftien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 10 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! 

    Verbeek Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @Verbeekmotoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Verbeek Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion