Nieuwsbrief:

YAMAHA  YP 400 MAJESTY - 2008

Garantie: Ja
19727 Km
Zilver
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha YP 400 Majesty ABS!
3.295,- of vraag vrijblijvend financiering aan !

Opties en Accessoires:
• bj. 2008
• 19.727 KM 
• Incl. volledige service beurt
• Topkoffer 
• Nieuwe set banden  
• Boekje
• Sleutels compleet
• 10 dagen gratis all risk verzekering ( op aanvraag bij de koop ) 
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is Verbeek Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim vijftien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 10 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! 

    Verbeek Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @Verbeekmotoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Verbeek Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion