Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2020, 13800 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2020, 13819 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2020, 10200 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.460,- p/mnd klik hier
2020, 10200 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.290,- € 9.790,- p/mnd klik hier
2020, 14133 Km
YAMAHA TRACER 7 GT
YAMAHA TRACER 7 GT
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2021, 32550 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2021, 29247 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2021, 21206 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2021, 17400 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.199,- p/mnd klik hier
2021, 10100 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2021, 9764 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2021, 7840 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2021, 6087 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.340,- p/mnd klik hier
2022, 2641 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2022, 17340 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2022, 13344 Km
YAMAHA TRACER 7 GT
YAMAHA TRACER 7 GT
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2022, 15400 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 10.250,- € 10.899,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
2022, 9750 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2023, 7368 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2024 Motoroccasion