Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2017, 26145 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2017, 26846 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2018, 41795 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 4.750,- € 4.950,- p/mnd klik hier
2018, 27749 Km
YAMAHA X MAX 300
YAMAHA X MAX 300
€ 5.190,- p/mnd klik hier
2018, 10200 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2018, 32448 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2018, 11472 Km
YAMAHA X MAX 300 IRON MAX
YAMAHA X MAX 300 IRON MAX
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2019, 50706 Km
YAMAHA X MAX 300
YAMAHA X MAX 300
€ 6.045,- p/mnd klik hier
2019, 19626 Km
YAMAHA X MAX 300
YAMAHA X MAX 300
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2020, 11946 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 IRON MAX
YAMAHA X MAX 300 IRON MAX
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2020, 29643 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2020, 17735 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2020, 3786 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2021, 10900 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2021, 9125 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2021, 7154 Km
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2021, 11713 Km
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2021, 6170 Km
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2021, 8060 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2022, 20727 Km
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion