Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 R ROCKSTER - 2003

52891 Km
Wit/Zwart
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
bmw - r-1150-r-rockster
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R1150R Rockster ABS Anniversary.

Bijzonder nette en meer dan goed onderhouden motorfiets.
Voorzien van complete onderhoudshistorie in de vorm van facturen en boekjes.
Deze prachtige Rockster is voorzien van de volgende opties/kenmerken:

* ABS,
* Zijkoffers,
* 80 years anniversary,
* Carbon voorspatbord,
* Cilinder beschermers,
* Middebok,
* Witte knipperlicht glaasjes,
* Handvatverwarming

Geen tweede te vinden in deze staat, echt een liefhebbers motor!

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion