Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2020

Garantie: Ja
33094 Km
LIGHT WHITE/RACING BLUE/ RACING RED
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2018 - dec. 2024
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 227 x 98 x 152 cm
Tankinhoud: 30 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 1

Deze mooie volle R 1250 GSA staat in onze showroom Elst

Motor is nog niet gepoetst
Opties en Accessoires:
Aandrijflijn zwart, ABS Pro, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort pakket, Cruise control, Dagrijverlichting, Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Dynamic Traction Control (DTC), Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, LED-koplamp, LED-verstraler, LED koplampen, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Sportdemper, Stijlvariant HP, Touring pakket, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare handvatten, Windscherm, Witte LED-knipperlichten, Zijkofferset, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion