Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Ducati Monster
Bouwjaar: 2022
Km. Stand: 6696
In uiterste nieuwstaat!
Compleet met onderhoudshistorie
Deze Ducati beschikt over de volgende opties:
- Ducati Safety Pack
Launch control
Wheelie control
Traction control
Bochten ABS
- TFT Dasboard
- Rijmodussen
- Led koplamp
- Led richtingaanwijzers
- SW-Motech tanktas
- Korte kentekenplaathouder
- Tankgrips
- Bar end spiegels
Etc. Etc.
- WIJ RESERVEREN GEEN MOTOREN!
INTERESSE IN DEZE MOTOR? KOM LANGS IN ONZE WINKEL!
DE BELLER IS SNELLER, NEEM CONTACT OP MET 0546681054 (OOK WHATSAPP)
(Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van o.a. accesoires, opties, druk -en zetfouten)
DE MOTORZAAK VAN TWENTE!
Al ruim 20 jaar is Jos Engbers Motoren het adres voor de aankoop van uw nieuwe of (jong) gebruikte motor.
Onze motoren worden altijd aangeboden voor een complete rijklaar prijs inclusief afleverinspectie! 3 Maanden volledige Jos Engbers Motoren garantie indien het aankoopbedrag boven de € 4.500,- is. Ook bestaat er de mogelijkheid om dit uit te breiden naar 12 of 24 maanden. Dit middels een Premium Garantie Care4Bike, Real Garant. Vraag gerust naar de voorwaarden.
Tevens beschikken wij over een ruime werkplaats met gespecialiseerd personeel. De plek voor het onderhoud aan uw geliefde motor. Ook voor motorkleding bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn dealer van O.A: Shoei, Shark, RST, Held etc.
Door liefhebbers, voor liefhebbers!
U bent van harte welkom bij ons in de winkel.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Testastretta 11 ° L -Twin , 4 Desmo bediende kleppen per cilinder , vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
Cilinder inhoud | 937 cc |
Comp. verhouding | 12,8:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | Electronische injectie, 53mm kleppen, ride-by-wire. |
Ontsteking | |
Vermogen | 111 pk / 80 kW bij 9,250 tpm |
Max. koppel | 93 Nm bij 7,750 tpm |
Koppeling | Mechanisch bediende natte multiplaat koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting, Z15/Z46 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16,5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe, vastgemaakt aan de cilinderkop |
Vering voor | 43mm USD voorvork |
Vering achter | Progressieve koppeling met verstelbare monoshock . Aluminium dubbelzijdige swingarm |
Remmen voor | 2 x 320mm semi - zwevende remschijven , radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4-32 remklauwen , 4 - zuigers , axiale pomp met ABS |
Remmen achter | 245mm schijf , 2 - zuiger zwevende remklauw met ABS |
Voorband | 120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso III |
Achterband | 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso III |
Wielbasis | 1,480 mm |
Lengte | 2,170 mm |
Breedte | 800 mm |
Hoogte | 1,055 mm |
Zithoogte | 785-810 mm |
Drooggewicht | 180.5 kg |
Leverbare kleuren | Ducati Red, Dark Stealth, Ducati Yellow |
Beschrijving | De motor van de nieuwe Monster, in de 937 cc-versie, licht, sportief maar perfect voor gebruik op de weg.



Een nieuw Monsterontwerp

Het nieuwe Monster ontleent zijn DNA aan het model uit 1993, namelijk wat er nodig is om ultiem rijplezier te krijgen tijdens het fietsen. Met andere woorden, een motor, een stoel, een tank, een stuur. Bovendien integreert het alle onmiskenbare elementen die kenmerkend zijn voor het iconische model: de bizon-rug-vormige tank, de ronde koplamp, de strakke achterkant, om nog maar te zwijgen van de grotere bekendheid die aan de motor wordt gegeven.



Het is absoluut een gloednieuw hoofdstuk dat wordt gekenmerkt door geëvolueerde vormen vermengd met moderne, sportieve, elegante, verfijnde maar technologische smaken. Alle inhoud is dus perfect geïntegreerd met het ontwerp.



Maximale compactheid en lichtheid worden wijselijk gecombineerd met de traditionele maar essentiële en pure lijnen van Ducati. Bovendien neemt elk afzonderlijk technisch kenmerk in harmonie deel aan het ontwerp om het concept van de naakte sport, bedacht door Ducati in 1993, opnieuw vorm te geven. Te beginnen met het voorframe, duidelijk geïnspireerd door de Panigale V4.



Deze nieuwe Monster onthult al zijn verleidelijke lijnen, namelijk het smalle zadel, de gespierde tank die naar achteren breder wordt om, als een echte sportieve fiets, het volume van de zijpanelen te ontmoeten.



De full-led-koplamp behoudt de iconische, ronde vorm, nog duidelijker en moderner gemaakt door de integratie van het led-dagrijlichtsysteem (DRL). |
Welkom bij Jos Engbers Motoren.
Wij willen u hiermee zo goed mogelijk van dienst zijn. Zoekt u een motor die er niet bij staat, laat u dan niet tegen houden om ons te bellen of te mailen.
 | Tubbergen, Overijssel |
 | 0546-681054 |
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een
kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een
voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de
bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500
heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken