Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SUPER CHIEF LIMITED - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
.
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 15 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10126
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 162
Garantie: Ja
Status: Nieuw

Indian Super Chief Limited Black Metallic

SUPER CHIEF BLACK METALLIC
De luchtgekoelde Thunderstroke 116 levert een machtige 162 Nm aan koppel voor meer dan voldoende vermogen in elk van de 6 versnellingen. Deze motor valt op en heeft een voor de rijder verslavend karakter.

GLANZEND ZWART, CHROMEN DETAILS
Hoogwaardige verchroomde afwerkingsdetails, vorkbekleding en een grote koplamp.

ONTWORPEN VOOR HET AVONTUUR
Standaard voorzien van zadeltassen, spaakwielen, een windscherm en floorboards. Bovendien een traditioneel cruiser stuur en een tweepersoons touringzadel.

ICONISCH DESIGN
Geworteld in traditie, ontworpen voor het hier en nu. Het iconische War Bonnet-logo van Indian Motorcycle is een eerbetoon aan de originele Chief.
Motor
Motortype Thunderstroke 116
Cilinderinhoud 1890 cc

Maximaal koppel RPM 3200 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 162 Nm

Standaarduitrusting
ABS
rijmodi
sleutelloos starten
USB-laadaansluiting
12V-laadaansluiting
uitschakelsysteem achterste cilinder

Electronica
Meters Snelheidsmeter, toerenteller, kilometerteller, brandstofmeter, kompas, buitentemperatuurmeter, indicator ingeschakelde versnelling

Ride Command®
Rond 4” Ride Command®-display. Touchscreen inclusief realtime klok; buitentemperatuur; rijrichting; weergave van audio-informatie; navigatiesysteem met kaartweergave; Bluetooth-status van telefoon en geselecteerde headset; voertuigstatus (spanning, draaiuren motor, olie verversen); voertuiginformatie (snelheid, actieradius, toerental, ingeschakelde versnelling); gegevens actuele rit (afstand, rijtijd, stoptijd, hoogte, hoogteverschillen); dagtellers; rijmodusselectie; helderheid van het scherm; uitlezen van storingscodes van het voertuig.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion