Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8T - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CANDY BURNT GOL
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: SUZUKI 6 JAAR

GSX-8T â?? Premium afwerking met de legendarische betrouwbaarheid van Suzuki



De Suzuki GSX-8T trekt alle blikken met zijn ronde LED-koplamp, geïnspireerd op Suzuki-motoren uit de jaren zestig en zeventig. De 16,5-liter tank, goudkleurige voorvork en luxe afwerking geven hem een unieke mix van retro en modern. Met quickshifter voor op- en terugschakelen, een multifunctioneel 5-inch TFT-scherm, korte uitlaat, bar-end spiegels en het Tuck-and-Roll zadel ervaar je stijl, comfort en technologie in één.

Het Suzuki Intelligent Ride System met drie rijmodi biedt optimale controle en rijplezier, terwijl de A2-optie zonder meerprijs en 6 jaar garantie inclusief pechhulp hem klaar maken voor elk avontuur.

Te koop bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion