Nieuwsbrief:

ZERO  CLASSIC - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Grijs
Vermogen:
Teller:
2.608 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
zero - classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
NIU NQi Sport 80 elektrische scooter met kenteken 95-MR-RP. Deze moderne en volledig elektrische scooter heeft slechts 2.608 kilometer gereden en verkeert in uitstekende staat. De scooter wordt geleverd met een Biondi windscherm voor extra rijcomfort en een ruime Givi topkoffer, ideaal voor het meenemen van een helm of boodschappen. De krachtige Bosch elektromotor zorgt voor soepele, stille ritten tot 80 km/u, en met een actieradius tot 95 kilometer is hij perfect voor dagelijks gebruik in de stad of woon-werkverkeer. De uitneembare accu is eenvoudig op te laden via een normaal stopcontact. Bij aankoop krijg je 6 maanden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. 

DE NIU NQi GTS, de ideale woon/werk verkeer motorscooter!
Met de prestaties van een 125cc motorfiets heeft NIU met de NQi GTS 80 lite (standard Range) een slimme elektrische scooter ontwikkeld waarmee u sneller en verder kunt rijden.
De NIU NQi GTS 80 lite (standard Range) heeft een bosch motor die twee keer zo krachtig is als de NQi, namelijke 3000W! Dit betekent dat met de NQi GTS 80 lite (standard Range) de acceleratie van 0 naar 70 km/u en het rijden over hellingen/heuvels nog veel sneller en efficiënter zal gaan. De N GT versie is uitgevoerd met een dubbele accu in combinatie met een Snellaadsysteem.
De Niu NQi GTS 80 lite (standard Range) biedt u tot 95 kilometer vrijheid met slechts één oplaadbeurt (in slechts 5,5 uur!). Dit is niet zomaar een scooter, het is uw nieuwe voertuig om elke reis te volbrengen!
 
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoVeda
Galvanistraat 55
Ede
Plan de route
0318-625625
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion