Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BOSS HOSS ZZ4 SS
BOSS HOSS ZZ4 SS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
1997, 3001 Km
Merkdealer
BOSS HOSS BOSS HOSS V8
BOSS HOSS BOSS HOSS V8
€ 36.950,- p/mnd klik hier
2004, 12729 Km
Merkdealer
BOSS HOSS ZZ4 SS
BOSS HOSS ZZ4 SS
€ 42.950,- p/mnd klik hier
2006, 17060 Km
Merkdealer
BOSS HOSS LS3
BOSS HOSS LS3
€ 74.950,- p/mnd klik hier
2011, 9890 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BOSS HOSS
© 2000 - 2025 Motoroccasion