Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
CAN-AM SPYDER RS S
CAN-AM SPYDER RS S
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2009, 29900 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
CAN-AM SPYDER RS S
CAN-AM SPYDER RS S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2009, 27750 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
CAN-AM SPYDER RT
CAN-AM SPYDER RT
€ 23.999,- p/mnd klik hier
2013, 7736 Km
CAN-AM SPYDER ST-S
CAN-AM SPYDER ST-S
€ 17.500,- € 26.500,- p/mnd klik hier
2013, 1 Km Nieuw
CAN-AM SPYDER ST
CAN-AM SPYDER ST
€ 18.950,- € 29.100,- p/mnd klik hier
2014, 1 Km Nieuw
CAN-AM SPYDER RS S
CAN-AM SPYDER RS S
€ 15.000,- p/mnd klik hier
2015, 8912 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
CAN-AM SPYDER F3S
CAN-AM SPYDER F3S
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2015, 6294 Km
CAN-AM SPYDER ST
CAN-AM SPYDER ST
€ 19.999,- p/mnd klik hier
2016, 0 Km Nieuw
CAN-AM SPYDER F3S
CAN-AM SPYDER F3S
€ 20.999,- p/mnd klik hier
2016, 3295 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
CAN-AM SPYDER F3S
CAN-AM SPYDER F3S
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2016, 1283 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
CAN-AM SPYDER F3S
CAN-AM SPYDER F3S
€ 21.999,- p/mnd klik hier
2017, 1037 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
CAN-AM SPYDER F3S
CAN-AM SPYDER F3S
€ 23.999,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
CAN-AM SPYDER F3S
CAN-AM SPYDER F3S
€ 24.490,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km Nieuw
CAN-AM SPYDER F3S
CAN-AM SPYDER F3S
€ 24.490,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km Nieuw
CAN-AM SPYDER F3S
CAN-AM SPYDER F3S
€ 24.490,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km Nieuw
CAN-AM SPYDER F3S
CAN-AM SPYDER F3S
€ 23.990,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CAN-AM
© 2000 - 2018 Motoroccasion