Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
ENERGICA EVA
ENERGICA EVA
€ 19.995,- p/mnd klik hier
2018, 4432 Km
Merkdealer
ENERGICA EVA
ENERGICA EVA
€ 19.995,- p/mnd klik hier
2018, 6507 Km
Merkdealer
ENERGICA EGO
ENERGICA EGO
€ 20.995,- p/mnd klik hier
2018, 3677 Km
Merkdealer
ENERGICA EVA
ENERGICA EVA
€ 22.495,- p/mnd klik hier
2018, 12738 Km
Merkdealer
ENERGICA EVA
ENERGICA EVA
€ 24.995,- p/mnd klik hier
2018, 5810 Km
Merkdealer
ENERGICA EVA
ENERGICA EVA
€ 24.995,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
ENERGICA EVA
ENERGICA EVA
€ 26.795,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in ItaliŽ. Voor privťrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in ItaliŽ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiŽnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ENERGICA
© 2000 - 2019 Motoroccasion