Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KYMCO HIPSTER 125
KYMCO HIPSTER 125
€ 1.350,- p/mnd klik hier
2002, 1647 Km
KYMCO GRAND DINK 250
KYMCO GRAND DINK 250
€ 1.250,- p/mnd klik hier
2005, 20782 Km
KYMCO XCITING 500
KYMCO XCITING 500
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2005, 23980 Km
KYMCO PEOPLE 125
KYMCO PEOPLE 125
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2006, 41346 Km
KYMCO DOWNTOWN 350 I
KYMCO DOWNTOWN 350 I
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2007, 20786 Km
KYMCO AGILITY 150
KYMCO AGILITY 150
€ 1.250,- p/mnd klik hier
2008, 2273 Km
KYMCO AGILITY 150
KYMCO AGILITY 150
€ 1.375,- p/mnd klik hier
2010, 17800 Km
Merkdealer
KYMCO DOWNTOWN 300I
KYMCO DOWNTOWN 300I
€ 2.790,- p/mnd klik hier
2010, 29786 Km
KYMCO DOWNTOWN 300I
KYMCO DOWNTOWN 300I
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2011, 14135 Km
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
€ 3.650,- € 4.290,- p/mnd klik hier
2012, 22267 Km
KYMCO DOWNTOWN 300I
KYMCO DOWNTOWN 300I
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2012, 7130 Km
KYMCO XCITING 500I ABS
KYMCO XCITING 500I ABS
€ 5.190,- p/mnd klik hier
2012, 11575 Km
KYMCO OVERIG
KYMCO OVERIG
€ 999,- p/mnd klik hier
2013, 14123 Km
KYMCO AGILITY 150
KYMCO AGILITY 150
€ 1.350,- p/mnd klik hier
2013, 14388 Km
KYMCO XCITING 500I ABS
KYMCO XCITING 500I ABS
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2013, 24705 Km
KYMCO XCITING 500I ABS
KYMCO XCITING 500I ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2013, 13300 Km
KYMCO DOWNTOWN 300I
KYMCO DOWNTOWN 300I
€ 4.590,- p/mnd klik hier
2014, 13355 Km
KYMCO PEOPLE GT 300I
KYMCO PEOPLE GT 300I
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2015, 14580 Km
KYMCO NEW DOWNTOWN 350i ABS
KYMCO NEW DOWNTOWN 350i ABS
€ 4.550,- p/mnd klik hier
2015, 18000 Km
Merkdealer
KYMCO DOWNTOWN 350 I
KYMCO DOWNTOWN 350 I
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2015, 20786 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2017 Motoroccasion