Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KYMCO XCITING 500
KYMCO XCITING 500
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2005, 20470 Km
Merkdealer
KYMCO XCITING 500I ABS
KYMCO XCITING 500I ABS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2007, 31186 Km
KYMCO NEW DINK 200I
KYMCO NEW DINK 200I
€ 1.995,- p/mnd klik hier
2011, 21091 Km
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2012, 17625 Km
KYMCO MYROAD 700I
KYMCO MYROAD 700I
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2012, 29496 Km
KYMCO PEOPLE ONE 125i
KYMCO PEOPLE ONE 125i
€ 1.599,- p/mnd klik hier
2014, 18185 Km
KYMCO PEOPLE ONE 125i
KYMCO PEOPLE ONE 125i
€ 2.150,- p/mnd klik hier
2014, 9344 Km
Merkdealer
KYMCO AGILITY 125
KYMCO AGILITY 125
€ 1.495,- p/mnd klik hier
2015, 31666 Km
KYMCO AGILITY 200
KYMCO AGILITY 200
€ 1.599,- p/mnd klik hier
2015, 28993 Km
KYMCO X-TOWN 300I
KYMCO X-TOWN 300I
€ 3.695,- p/mnd klik hier
2016, 4556 Km
KYMCO DOWNTOWN 350 I
KYMCO DOWNTOWN 350 I
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2017, 40568 Km
KYMCO AK 550
KYMCO AK 550
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2018, 5000 Km
Merkdealer
KYMCO XCITING 400I ABS
KYMCO XCITING 400I ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2018, 4500 Km
Merkdealer
KYMCO AK 550
KYMCO AK 550
€ 8.895,- p/mnd klik hier
2018, 4217 Km
KYMCO MXU 400 4X4 IRS
KYMCO MXU 400 4X4 IRS
€ 9.798,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
KYMCO AGILITY 150
KYMCO AGILITY 150
€ 2.495,- p/mnd klik hier
2019, 1400 Km
KYMCO MXU 300 R
KYMCO MXU 300 R
€ 4.379,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
KYMCO X-TOWN 300i ABS
KYMCO X-TOWN 300i ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
KYMCO NEW DOWNTOWN 125i ABS
KYMCO NEW DOWNTOWN 125i ABS
€ 5.399,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
KYMCO MAXXER 450I
KYMCO MAXXER 450I
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2019 Motoroccasion