Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
VESPA PX 150
VESPA PX 150
€ 4.500,- p/mnd klik hier
1981, 41142 Km
VESPA PK 125
VESPA PK 125
€ 1.399,- p/mnd klik hier
1989, 13000 Km
VESPA COSA 200
VESPA COSA 200
€ 3.500,- p/mnd klik hier
1993, 35388 Km
VESPA GTS 250
VESPA GTS 250
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2008, 15000 Km
VESPA GTS 250 IE ABS
VESPA GTS 250 IE ABS
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2009, 23516 Km
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 3.800,- p/mnd klik hier
2009, 14404 Km
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2011, 12000 Km
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2011, 6090 Km
VESPA LX 125 TOURING
VESPA LX 125 TOURING
€ 1.895,- p/mnd klik hier
2012, 11833 Km
Merkdealer
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2013, 7611 Km
VESPA GTS 300 IE
VESPA GTS 300 IE
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2014, 6108 Km
VESPA GTS 250 IE
VESPA GTS 250 IE
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2015, 4200 Km
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2015, 5100 Km
VESPA GTS 300 TOURING
VESPA GTS 300 TOURING
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2015, 4666 Km
VESPA GTS 250
VESPA GTS 250
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2016, 9410 Km
VESPA GTS 125 SUPER
VESPA GTS 125 SUPER
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2017, 15000 Km
VESPA PRIMAVERA 125 ABS
VESPA PRIMAVERA 125 ABS
€ 4.929,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
VESPA SPRINT 125 ABS
VESPA SPRINT 125 ABS
€ 5.259,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
VESPA GTS SUPER 300 ABS
VESPA GTS SUPER 300 ABS
€ 5.590,- p/mnd klik hier
2018, 2177 Km
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 6.069,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in ItaliŽ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geÔntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2019 Motoroccasion