Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
VESPA 946 125
VESPA 946 125
€ 8.950,- p/mnd klik hier
1970, 0 Km
VESPA PK 125
VESPA PK 125
€ 4.500,- p/mnd klik hier
1981, 41142 Km
VESPA PX 200 E
VESPA PX 200 E
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1990, 24852 Km
VESPA GTS 250
VESPA GTS 250
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2007, 19097 Km
Merkdealer
VESPA GTS 250 IE ABS
VESPA GTS 250 IE ABS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2007, 11530 Km
VESPA GTS 250 IE ABS
VESPA GTS 250 IE ABS
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2008, 22745 Km
VESPA GTS SUPERSPORT 300 IE
VESPA GTS SUPERSPORT 300 IE
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2011, 13906 Km
VESPA GTS 250 IE
VESPA GTS 250 IE
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2011, 2101 Km
VESPA GTS 250 IE
VESPA GTS 250 IE
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2011, 2101 Km
VESPA PX 150
VESPA PX 150
€ 3.700,- p/mnd klik hier
2013, 768 Km
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 4.195,- p/mnd klik hier
2013, 15873 Km
VESPA PRIMAVERA 125 3V
VESPA PRIMAVERA 125 3V
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2014, 5300 Km
VESPA GTS 250 IE
VESPA GTS 250 IE
€ 5.390,- p/mnd klik hier
2015, 4200 Km
VESPA GTS 300 TOURING
VESPA GTS 300 TOURING
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2015, 4666 Km
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2015, 11534 Km
VESPA GTS 300 IE
VESPA GTS 300 IE
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2015, 5002 Km
Merkdealer
VESPA GTS SUPERSPORT 300 IE
VESPA GTS SUPERSPORT 300 IE
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2015, 11534 Km
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 5.890,- p/mnd klik hier
2016, 1339 Km
VESPA OVERIG
VESPA OVERIG
€ 3.199,- p/mnd klik hier
2017, 378 Km
Merkdealer
VESPA PRIMAVERA 125 3V
VESPA PRIMAVERA 125 3V
€ 4.915,- p/mnd klik hier
2017, 1 Km
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2017 Motoroccasion