Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 750 R ABS - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
.
Vermogen:
78 kW
Teller:
22.980 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
kawasaki - z-750-r-abs
kawasaki - z-750-r-abs
kawasaki - z-750-r-abs
kawasaki - z-750-r-abs
kawasaki - z-750-r-abs
kawasaki - z-750-r-abs
kawasaki - z-750-r-abs
kawasaki - z-750-r-abs
kawasaki - z-750-r-abs
kawasaki - z-750-r-abs
kawasaki - z-750-r-abs
kawasaki - z-750-r-abs
kawasaki - z-750-r-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 230 km/u
Fabrikant: Hoogendijk Motoren Reeuwijk Jan Tinbergenstraat 8-b 2811DZ Reeuwijk, NL ivo@technoservicehoogendijk.nl

Hallo hierbij verkopen wij deze Kawasaki Z750R uit 2012 met nog maar 22.980Km op de teller

Motor is afkomstig van 2e eigenaar en zeer nette staat

Start rijd remt en schakelt naar behoren

Opties en Accessoires:
-ABS
-R uitvoering
-OH historie aanwezig
-Korte kentekenplaathouder
-Sportuitlaat met DB killer


Wat Bied HoogendijkMotorenReeuwijk u:

- Super scherp geprijsde motoren
- Inruil mogelijkheid tegen handelsprijs
- Aan huis leveren*
- Terugkeuren motoren A2 indien mogelijk*
- Afleverbeurten naar wens van de klant
- Kom gezellig kijken de koffie staat klaar!

Bij Ons kan je ook finacieren zowel zakelijk als prive

Kijk snel voor alle mogelijkheden op Numotorrijden.nl

*Vraag naar de voorwaarden, zet en type fouten onder voorbehoud. Deze advertentie hebben wij zo zorgvuldig mogelijk opgemaakt, maar door de grote hoeveelheid motoren kan er soms een afwijking zijn. Vraag ons daarom altijd even bij twijfel!. Op deze advertentie kan geen aanspraak gemaakt worden.

Openingstijden:
(Bel altijd even voor een afspraak)

Maandag: 9:00 Tot 17:00
Dinsdag: 9:00 Tot 17:00
Woensdag: 9:00 Tot 17:00
Donderdag: 9:00 Tot 17:00
Vrijdag: 9:00 Tot 17:00
Zaterdag: 10:00 Tot 16:00

LETOP! Wij reserveren geen voertuigen zonder aanbetaling
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Hoogendijk Motoren Reeuwijk
Jan Tinbergenstraat 8b
Reeuwijk
Plan de route
0682043106
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion