Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2018, 13991 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.390,- p/mnd klik hier
2019, 12357 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2019, 8714 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2020, 17959 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2021, 17632 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.600,- p/mnd klik hier
2021, 5378 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 4.990,- € 5.290,- p/mnd klik hier
2022, 4829 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.490,- € 7.300,- p/mnd klik hier
2022,
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2023, 1601 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.490,- € 7.300,- p/mnd klik hier
2023,
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.849,- p/mnd klik hier
2024, 3749 Km
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HUSQVARNA VITPILEN 401
HUSQVARNA VITPILEN 401
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion