Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R SE - 2016

Garantie: Ja
31047 Km
SPECIAL EDITION
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007 ) biedt aan:

KTM 1290 Super Duke R Special Edition uit 2016 met slechts 31.047km..

Compleet met aflevermap, dubbele sleutels, onderhoud historie.

Rijkelijk voorzien van onderstaande accessoires:
- Akrapovic sportuitlaat
- Oranje wielen
- KTM Powerparts Gel zadel rijder
- KTM Powerparts Gel zadel passagier
- KTM Powerparts rem en koppelings hendels
- KTM Powerparts rem en koppeling hendel beschermers
- KTM Powerparts Flame Brake Discs
- KTM Powerparts korte kentekenplaat houder
- KTM Powerparts CNC gefreesde en oranje geanodiseerde T-stuk en kroonplaat
- KTM Powerparts CNC gefreesde en oranje geanodiseerde reservoir deksels
- KTM Powerparts Carbon koppeling / ontsteking deksel cover
- TPMS, banden spanning meters
- Instelbare rijmodus
- LED koplamp en knipperlichten
- Meest hoogwaardige WP vering, volledig instelbaar voor en achter
- etc.....

Motorfiets is in hele nette staat en wij voerde net de 30.000km beurt uit inclusief nieuwe ketting / tandwielen. 

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion