Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  F4 S - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Rood / Grijs
Vermogen:
95 kW
Teller:
23.593 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
mv-agusta - f4-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta F4 750 S van 2003 met slechts 23.593km. Deze unieke F4 S is van eerste serie productie 2000. Het gaat hier dus om een de iconische F4 van de tekentafel van Massimo Tamburini.

De eerste eigenaar welke hem als kunst op kantoor had staan heeft hem 3 jaar later verkocht en toen is in 2003 het kenteken aangevraagd. Daarom is datum eerste toelating 2003. Het betreft hier de iconische F4 welke absoluut tijdloos is. Sinds 2008 is de motor bij ons in onderhoud geweest. Wij verkochten hem aan vorige eigenaar die hem 7 jaar in eigendom heeft gehad. Motorfiets heeft zijn 24.000km beurt juist bij ons gehad en staat op gloednieuwe Pirelli banden. Rekeningen zijn ter inzage.

Motorfiets staat technisch in NIEUWstaat en ook optisch mag hij alle toetsen der kritiek doorstaan.

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Pit" betekent: Bougie. Een ‘vette pit’ is een vervuilde bougie. Een eenpitter is motorfiets met één cilinder, een vierpitter een motorfiets met vier cilinders. Van een tweecilinder motorfiets kan worden gezegd: ‘hij loopt op anderhalve pit’, wat betekent dat een van de twee cilinders niet helemaal meedoet. De oorzaak hiervan kan een slecht functionerende bougie, een lekkende bougiekabel, niet goed sluitende kleppen, of valse lucht zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion