Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 410
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 410
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2019, 2900 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 410
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 410
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2022, 17750 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 410
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 410
€ 5.150,- p/mnd klik hier
2022, 10150 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 410
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 410
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2023, 1976 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 410
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 410
€ 6.025,- p/mnd klik hier
2023, 14092 Km
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion