Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
MOTORBEURS UTRECHT
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BETA ENDURO 525
BETA ENDURO 525
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2009, 6800 Km
BETA RR 498
BETA RR 498
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 2190 Km
BETA RR 390
BETA RR 390
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2016, 9600 Km
BETA EVO 300
BETA EVO 300
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km
Merkdealer
BETA RR 390
BETA RR 390
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2017, 2365 Km
BETA MINICROSS E
BETA MINICROSS E
€ 1.240,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
BETA RR 125 MOTARD LC
BETA RR 125 MOTARD LC
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
BETA RR 125
BETA RR 125
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2018, 700 Km
BETA 300 XTRAINER
BETA 300 XTRAINER
€ 7.580,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
BETA 300 XTRAINER
BETA 300 XTRAINER
€ 7.580,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
BETA 300 XTRAINER
BETA 300 XTRAINER
€ 7.580,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
BETA RR 390
BETA RR 390
€ 9.295,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
BETA RR 125 MOTARD LC
BETA RR 125 MOTARD LC
€ 5.120,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
BETA EVO 2T 300 SS
BETA EVO 2T 300 SS
€ 6.240,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
BETA 300 XTRAINER
BETA 300 XTRAINER
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2019, 116 Km
BETA 300 XTRAINER
BETA 300 XTRAINER
€ 7.580,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
BETA 300 XTRAINER
BETA 300 XTRAINER
€ 7.580,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
BETA 300 XTRAINER
BETA 300 XTRAINER
€ 7.580,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
BETA RR 300
BETA RR 300
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
BETA RR 300
BETA RR 300
€ 9.099,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in ItaliŽ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geÔntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BETA
© 2000 - 2019 Motoroccasion