Nieuwsbrief:

BETA  RR 50 TRACK - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
Zwart
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De revolutionaire schakelbrommer met het juiste motorgevoel  

De Beta 50 is terug met een nieuw model met volledig vernieuwd frame, motor en design. De nieuwe Beta RR 50 is er in de Enduro- en Motard (Supermoto) versies. Ze hebben allemaal een nieuw frame, een Euro 5-motor en een ontwerp dat is geïnspireerd op de grotere RR Enduro modellen (7 keer wereldkampioen met Holcombe en 5 keer met Freeman). De nieuwe Beta 50-modellen zijn een mix van race, stijl en puur plezier!

 

De RR 50 SUPERMOTO toont zijn race gevoel op straat, waar elke bocht pure adrenaline wordt. Uitgerust met extra lichte 17 ”zwarte velgen (aluminium of spaken afhankelijk van de versie), geeft hij een echt supermoto gevoel voor het gebruik op de weg.

 

VERSCHILLEN MET DE STANDAARDVERSIE.

RR 50 Supermoto TRACK


Upside down ø 41 mm verstelbare vork.
Fat bar stuur van ø 28 mm zonder dwarsstang.
Rood geanodiseerde aluminium uitlaatdemper.
Aluminium spaakwielen met zwarte velgen.
Speciale track kleur.
Voor remklauw met dubbele zuiger.
Zwarte versnellingspook en rempedaal.
Rood frame.


 





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion