Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
MOTORBEURS UTRECHT
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
ROYAL ENFIELD BULLET 350
ROYAL ENFIELD BULLET 350
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1950, 14000 Km
ROYAL ENFIELD BULLET 350
ROYAL ENFIELD BULLET 350
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1977, 17609 Km
ROYAL ENFIELD BULLET 350
ROYAL ENFIELD BULLET 350
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2004, 3001 Km
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2008, 3836 Km
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2011, 13831 Km
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2015, 7152 Km
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2016, 2946 Km
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 5.600,- p/mnd klik hier
2016, 529 Mls
ROYAL ENFIELD BULLET 500
ROYAL ENFIELD BULLET 500
€ 5.799,- p/mnd klik hier
Nieuw
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2017, 80 Km
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 6.499,- p/mnd klik hier
Nieuw
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 6.599,- p/mnd klik hier
Nieuw
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 6.599,- p/mnd klik hier
Nieuw
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
€ 6.299,- € 6.899,- p/mnd klik hier
Nieuw
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
€ 6.299,- € 6.899,- p/mnd klik hier
Nieuw
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
€ 6.899,- p/mnd klik hier
Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.999,- p/mnd klik hier
Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.999,- p/mnd klik hier
Nieuw
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 6.699,- p/mnd klik hier
Nieuw
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in ge´nteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp ge´ntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ROYAL ENFIELD
© 2000 - 2018 Motoroccasion