Nieuwsbrief:

3D Motoren

Wij zijn elke dag van de week op afspraak open: Tel 06-53831649.
Alle motoren van 3D Motoren
18 motoren gevonden
MV AGUSTA F4 312 RR 1078
MV AGUSTA F4 312 RR 1078
€ 10.985,- p/mnd klik hier
2008, 25000 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 8.985,- p/mnd klik hier
2015, 31000 Km
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 6.985,- p/mnd klik hier
2007, 31500 Km
KAWASAKI Z1000 SUGOMI EDITION
KAWASAKI Z1000 SUGOMI EDITION
€ 11.885,- p/mnd klik hier
2016, 14200 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.185,- p/mnd klik hier
2016, 20100 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 9.885,- p/mnd klik hier
2018, 11800 Km
BMW R 1200 CL
BMW R 1200 CL
€ 6.285,- p/mnd klik hier
2003, 78300 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
TRIUMPH SPEED TWIN 1200
€ 11.885,- p/mnd klik hier
2020, 10800 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE S A2
TRIUMPH STREET TRIPLE S A2
€ 9.185,- p/mnd klik hier
2021, 6100 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.185,- p/mnd klik hier
2007,
TRIUMPH STREET TRIPLE R ABS
TRIUMPH STREET TRIPLE R ABS
€ 6.685,- p/mnd klik hier
2014, 23500 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.985,- p/mnd klik hier
2021, 16600 Km
YAMAHA MT 09
YAMAHA MT 09
€ 6.985,- p/mnd klik hier
2014, 24600 Km
DUCATI SCRAMBLER ICON
DUCATI SCRAMBLER ICON
€ 8.685,- p/mnd klik hier
2019, 12500 Km
APRILIA ATLANTIC 500
APRILIA ATLANTIC 500
€ 2.985,- p/mnd klik hier
2010, 24700 Km
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
€ 3.885,- p/mnd klik hier
2004, 33000 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 12.485,- p/mnd klik hier
2014, 17900 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE RS
TRIUMPH SPEED TRIPLE RS
€ 9.985,- p/mnd klik hier
2018, 49900 Km
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion