Nieuwsbrief:

Adventure Bike Experience Center

Alle motoren van Adventure Bike Experience Center
16 motoren gevonden
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2003, 40875 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
€ 7.350,- p/mnd klik hier
2011, 28941 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2016, 27063 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 TOURER
€ 12.850,- p/mnd klik hier
2022, 14432 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2012, 33432 Km
YAMAHA XT 1200 Z SUPER TENERE ABS
YAMAHA XT 1200 Z SUPER TENERE ABS
€ 8.850,- p/mnd klik hier
2013, 34242 Km
HONDA XL 1000 V VARADERO ABS
HONDA XL 1000 V VARADERO ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2005, 62608 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2017, 25337 Km
YAMAHA XT 1200 Z SUPER TENERE ABS
YAMAHA XT 1200 Z SUPER TENERE ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2011, 49455 Km
YAMAHA XT 660 Z TENERE
YAMAHA XT 660 Z TENERE
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2009, 27321 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2016, 10238 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2020, 2645 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2016, 23184 Km
VOGE 650 DSX LX
VOGE 650 DSX LX
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2024, 648 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2019, 16571 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2021, 9753 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion