Nieuwsbrief:

AMR Motorfietsen

Al sinds 2006 actief in de motor branche, sinds dien richten wij ons op alle voorkomende reparaties en onderhoud van motoren! Van complexe problemen, tot onderhoud. U bent bij ons aan het juiste adres. Wij zijn service & klant gericht, tegen een scherpe prijs.
Alle motoren van AMR Motorfietsen
20 motoren gevonden
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2020, 18832 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2015, 15049 Km
KTM 125 DUKE
KTM 125 DUKE
€ 3.299,- p/mnd klik hier
2014, 19973 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 11.799,- p/mnd klik hier
2018, 26897 Km
YAMAHA X MAX 250 ABS
YAMAHA X MAX 250 ABS
€ 4.799,- p/mnd klik hier
2015, 7020 Km
MOTO GUZZI V 9 ROAMER
MOTO GUZZI V 9 ROAMER
€ 7.699,- € 7.999,- p/mnd klik hier
2016, 8459 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 7.999,- € 8.299,- p/mnd klik hier
2021, 11934 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.749,- p/mnd klik hier
2009, 8323 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2018, 22131 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 6.649,- p/mnd klik hier
2018, 15756 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2021, 31437 Km
TRIUMPH TIGER 850 SPORT
TRIUMPH TIGER 850 SPORT
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2021, 28999 Km
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2021, 7154 Km
MOTO MORINI SEIEMMEZZO STR
MOTO MORINI SEIEMMEZZO STR
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2023, 7796 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.749,- p/mnd klik hier
2011, 40004 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2022, 4594 Km
KTM 690 DUKE R ABS
KTM 690 DUKE R ABS
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2017, 28764 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.895,- p/mnd klik hier
2015, 25176 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 9.199,- p/mnd klik hier
2020, 17693 Km
HONDA VT 750 C SHADOW
HONDA VT 750 C SHADOW
€ 4.699,- p/mnd klik hier
2004, 30449 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion