Nieuwsbrief:

Beugol Motoren

Onze showroom/werkplaats is gevestigd in Stroe. Onze werkzaamheden zijn: - verkoop motoren - verkoop motorkleding / accessoires - reparatie - onderhoud - bandenservice - restauratie Wilt u een kijkje komen nemen in onze showroom? Maak gerust een afspraak, dan staat de koffie klaar! Contactgegevens 06-27158823 / 06-22861644 
Alle motoren van Beugol Motoren
7 motoren gevonden
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2008, 19309 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.700,- p/mnd klik hier
2010, 22445 Km
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2014, 18893 Km
DUCATI 999
DUCATI 999
€ 5.000,- p/mnd klik hier
2003, 24078 Km
DUCATI HYPERMOTARD 821
DUCATI HYPERMOTARD 821
€ 9.200,- p/mnd klik hier
2014, 5363 Km
DUCATI M 696
DUCATI M 696
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 22845 Km
SUZUKI GSX 1400
SUZUKI GSX 1400
€ 4.100,- p/mnd klik hier
2003, 21943 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in ItaliŽ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2019 Motoroccasion