Nieuwsbrief:

De Boer Motoren

Bij De Boer Motoren bent u aan het juiste adres als het om onderhoud of reparatie aan uw motorfiets gaat. Stephan de Boer is al 8 jaar gespecialiseerd in het onderhouden en repareren van motorfietsen van het merk Yamaha, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki, Triumph, KTM en BMW. Bij ons kunt u terecht van een kleine onderhoudsbeurt, banden vervangen, schade reparatie tot motorblok revisie.
Alle motoren van De Boer Motoren
6 motoren gevonden
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2016, 33782 Km
HONDA CBR 600 F C-ABS
HONDA CBR 600 F C-ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2011, 29579 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2008, 16407 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 21227 Km
KAWASAKI ER 6 N
KAWASAKI ER 6 N
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2011, 31419 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 15979 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden ge´ntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2022 Motoroccasion