Nieuwsbrief:

De Knalpot

De Knalpot is een klein dynamisch bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in zowel BMW motorfietsen als BMW motorfietsonderdelen. Op het gebied van gebruikte BMW onderdelen is De Knalpot de grootste van Nederland. Het bedrijf is opgericht in 1995 door Jack Boone en ontstaan vanuit de hobby met een grote voorliefde voor BMW. Jack heeft een opleiding motorfietstechniek gevolgd en is jarenlang als motorfietsmonteur werkzaam geweest. Hij heeft altijd BMW motorfiets gereden en vooral veel gesleuteld aan BMW’s.
Alle motoren van De Knalpot
53 motoren gevonden
BMW R 65 LS
BMW R 65 LS
1982, 21801 Km
BMW R 100
BMW R 100
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1981, 1570 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1994, 88681 Mls
BMW K 100/2
BMW K 100/2
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1988, 79073 Km
BMW R 60/6
BMW R 60/6
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1977, 55673 Km
YAMAHA XT 500
YAMAHA XT 500
€ 5.250,- p/mnd klik hier
1980, 3222 Km
BMW R 1200 RT LC
BMW R 1200 RT LC
€ 12.500,- p/mnd klik hier
2014, 45974 Km
BMW R 1200 RT LC
BMW R 1200 RT LC
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2014, 122355 Km
BMW R 75/6
BMW R 75/6
€ 5.450,- p/mnd klik hier
1976, 88280 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 6.450,- p/mnd klik hier
1973, 29024 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1971, 81739 Km
SUZUKI GS 450 E
SUZUKI GS 450 E
€ 750,- p/mnd klik hier
1988, 25126 Km
BMW R 75/5
BMW R 75/5
€ 7.850,- p/mnd klik hier
1972, 9186 Km
BMW R 1200 RS
BMW R 1200 RS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2016, 40214 Km
BMW R 90 S
BMW R 90 S
€ 7.500,- p/mnd klik hier
1974, 6915 Km
BMW R 60/7
BMW R 60/7
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1977, 18841 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2004, 91082 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2010, 78551 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2010, 77308 Km
BMW F 650 CS SCARVER
BMW F 650 CS SCARVER
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2002, 15286 Km
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90° in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
© 2000 - 2024 Motoroccasion