Nieuwsbrief:

De Knalpot

De Knalpot is een klein dynamisch bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in zowel BMW motorfietsen als BMW motorfietsonderdelen. Op het gebied van gebruikte BMW onderdelen is De Knalpot de grootste van Nederland. Het bedrijf is opgericht in 1995 door Jack Boone en ontstaan vanuit de hobby met een grote voorliefde voor BMW. Jack heeft een opleiding motorfietstechniek gevolgd en is jarenlang als motorfietsmonteur werkzaam geweest. Hij heeft altijd BMW motorfiets gereden en vooral veel gesleuteld aan BMW’s.
Alle motoren van De Knalpot
46 motoren gevonden
BMW R 65 LS
BMW R 65 LS
1982, 21801 Km
YAMAHA XT 500
YAMAHA XT 500
€ 5.250,- p/mnd klik hier
1980, 3222 Km
SUZUKI GS 450 E
SUZUKI GS 450 E
€ 750,- p/mnd klik hier
1988, 25126 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2010, 78551 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2010, 77308 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 1.100,- p/mnd klik hier
1999, 126571 Km
BMW R 100
BMW R 100
€ 14.500,- p/mnd klik hier
1986, 11 Km
BMW R 60/7
BMW R 60/7
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1977, 50046 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2012, 87172 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1986, 67246 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2013, 81375 Km
BMW R 1200 RT LC
BMW R 1200 RT LC
€ 9.495,- p/mnd klik hier
2014, 94779 Km
BMW K 100/2
BMW K 100/2
€ 3.895,- p/mnd klik hier
1988, 79073 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 4.895,- p/mnd klik hier
1971, 81739 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 2.795,- p/mnd klik hier
1994, 72397 Km
BMW R 1200 RT LC
BMW R 1200 RT LC
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 126069 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2016, 82386 Km
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2017, 101881 Km
BMW R 1200 C ABS
BMW R 1200 C ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
1997, 30133 Km
BMW R 100 RT CLASSIC
BMW R 100 RT CLASSIC
€ 5.995,- p/mnd klik hier
1995, 95626 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1928 - In 1928 wordt Bettmann verkozen tot president van de British Cycle and Motorcycle Manufacturers and Traders Association. Het jaar daarna bereikt men de productiebovengrens van 30000 units per jaar. Het Duitse TWN wordt autonoom nadat de crash op Wall Street hier aanleiding toe geeft. TWN produceert nog verder tot 1957 en vervaardigt ook typemachines met het Triumph logo. In 1936 komt het moederbedrijf in de financiƫle problemen en grootste geldschieter Lloyd Bank maakt hem vice-president en zet op zijn plek ene Mr. Graham. In 1932 wordt de fietsfabriek verkocht. Triumph doet deze dagen ook enorm veel in automobielen waardoor ook de motorfietstak wat prijst moest geven in aandacht.
© 2000 - 2025 Motoroccasion