Nieuwsbrief:

Dutch Hills Harley-Davidson


www.dutchhills.nl
046-4422111
Dealer van: 

BUELL, HARLEY-DAVIDSON


Onze showroom is overzichtelijk ingericht, uitgerust met de modernste toepassing zoals de Harley-Davidson Fit Shop, Service Media Centers en uiteraard ons team. Het hechte team van Dutch Hills beschikt, uitsluitend door Harley-Davidson University, opgeleid personeel en kunnen in iedere wensen voorzien. Kom eens voorbij in onze showroom en ervaar die echte Limburgse gezelligheid en vakkundigheid.
Alle motoren van Dutch Hills Harley-Davidson
39 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
€ 24.595,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2022, 16228 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXFB
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 6823 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2020, 3659 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2015, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT CVO FXSBSE
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT CVO FXSBSE
€ 36.950,- p/mnd klik hier
2017, 4634 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2012, 57290 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2019, 56508 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA SCREAMIN EAGLE CVO FLHTCUSE
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA SCREAMIN EAGLE CVO FLHTCUSE
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2010, 59991 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS
€ 34.245,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2011, 38047 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2017, 48763 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2015, 32732 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLFB SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLFB SOFTAIL
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2018, 14550 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL 114
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL 114
€ 32.950,- p/mnd klik hier
2022, 22732 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2012, 45729 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE 35TH ANNIVERSARY FXDI
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE 35TH ANNIVERSARY FXDI
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2006, 27286 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD FXST
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD FXST
€ 19.999,- p/mnd klik hier
2022, 10 Km
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT FXSB
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT FXSB
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2015, 25000 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SPECIAL
€ 8.950,- p/mnd klik hier
1995, 135000 Km
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion