Nieuwsbrief:

Hofland Motoren


Hofland Motoren
Amersfoort
Routebeschrijving
www.hoflandmotoren.nl
033-4555710
Dealer van: 

ZERO, BENELLI]CF MOTO]MOTO MORINI


WELKOM BIJ HOFLAND MOTOREN Woont u in de regio Amersfoort en bent u opzoek naar een motor? Dan bent u bij Hofland Motoren aan het juiste adres. Wij verkopen en repareren alle merken motoren. We zijn makkelijk te bereiken via de A28 afslag 8 & A1 afslag 13.  Bij ons vind u altijd tientallen sport-, naked-, en tourmotoren, maar daarnaast ook allroad- en offroad motoren. En wij zijn dealer van Zero Motorcycles. Leverancier van hagel nieuwe elektrische motorfietsen. In ons volledig vernieuwde kleding showroom vind u de best passende en de juiste stijl motorkleding, helmen, schoenen en laarzen. Altijd een ruime keus. Veilig, comfortabel en volgens de laatste mode trends. Onze kledingspecialist neemt graag de tijd voor u en helpt u bij het vinden van de juiste pasvorm en de juiste producten. Natuurlijk verkopen wij ook handschoenen, protectors, tassen en andere accessoires. Wanneer u een motor koopt bij Hofland Motoren bent u er zeker van kwaliteit. Ons gepassioneerde team staat voor veiligheid, kwaliteit en service. Wij weten wat u beweegt en kunnen u optimaal adviseren bij de aankoop van een gebruikte of nieuwe motorfiets. Wij adviseren u graag, maken een passende offerte, eventueel met inruil of financiering. En gunnen u de tijd om tijdens een proefrit uitgebreid kennis te maken met de stalen ros van uw keuze. Voor meer informatie of vragen kunt u te allen tijde contact met ons opnemen via 033 - 45 55 710 of per mail op info@hoflandmotoren.nl
Alle motoren van Hofland Motoren
67 motoren gevonden
BENELLI LEONCINO 125
BENELLI LEONCINO 125
€ 4.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BENELLI IMPERIALE 400
BENELLI IMPERIALE 400
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BENELLI TRK 502 X
BENELLI TRK 502 X
€ 8.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BENELLI TRK 702
BENELLI TRK 702
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2012, 53775 Km
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ZERO DSR
ZERO DSR
€ 18.710,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BENELLI 752 S
BENELLI 752 S
€ 7.899,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
MOTO MORINI X-CAPE 650 ABS SPOKE
MOTO MORINI X-CAPE 650 ABS SPOKE
€ 9.300,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BENELLI TNT 125
BENELLI TNT 125
€ 3.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 450 CLC
CFMOTO 450 CLC
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
BENELLI LEONCINO 800 TRAIL
BENELLI LEONCINO 800 TRAIL
€ 8.699,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH TIGER 800 XC
TRIUMPH TIGER 800 XC
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2016, 46000 Km
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2020, 35000 Km
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 9.749,- p/mnd klik hier
2016, 20573 Km
ZERO DS ZF
ZERO DS ZF
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2017, 74610 Km
Merkdealer
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ZERO DSR 13.0
ZERO DSR 13.0
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2017, 58020 Km
Merkdealer
BENELLI IMPERIALE 400
BENELLI IMPERIALE 400
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
PIAGGIO BEVERLY 350 ABS ASR
PIAGGIO BEVERLY 350 ABS ASR
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2018, 3912 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion