Nieuwsbrief:

HP Motoren

Welkom bij HP Motoren. HP Motoren is door een sterk concept in staat om al enige jaren in staat om goede motoren te leveren tegen een goede prijs/kwaliteits verhouding. HP Motoren kan u een betalingsregeling bieden op maat.
Alle motoren van HP Motoren
72 motoren gevonden
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 31585 Km
YAMAHA XENTER 150
YAMAHA XENTER 150
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2014, 12431 Km
SUZUKI B KING 1300
SUZUKI B KING 1300
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2011, 25299 Km
BMW G 650 XMOTO
BMW G 650 XMOTO
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2008, 32072 Km
HONDA GL 1500 F6C
HONDA GL 1500 F6C
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1997, 38981 Km
TRIUMPH TIGER 900
TRIUMPH TIGER 900
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1998, 53514 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2017, 15394 Km
KAWASAKI Z1000 ABS
KAWASAKI Z1000 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 7172 Km
HONDA CTX 1300 C-ABS
HONDA CTX 1300 C-ABS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2014, 26996 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2013, 13420 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2008, 22582 Km
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSC SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSC SOFTAIL
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2005, 29312 Km
HONDA GL 1500 F6C
HONDA GL 1500 F6C
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1999, 48663 Km
HARLEY-DAVIDSON CROSS BONES FLSTSB
HARLEY-DAVIDSON CROSS BONES FLSTSB
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2010, 15891 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER FXDL
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER FXDL
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2003, 29811 Km
HONDA VF 1000 R
HONDA VF 1000 R
€ 6.450,- p/mnd klik hier
1984, 19086 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2009, 19338 Km
DUCATI 749 MONO
DUCATI 749 MONO
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2006, 8696 Km
KAWASAKI ZX 12R NINJA
KAWASAKI ZX 12R NINJA
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2001, 15491 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2007, 47428 Km
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2021 Motoroccasion