Nieuwsbrief:

Kobo Motoren

Kobo Motoren Official KTM Dealer Meer dan 120 gebruikte motoren KTM Powerwearshop KTM Powerparts
Alle motoren van Kobo Motoren
142 motoren gevonden
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2009, 46814 Km
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 14.615,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 850 R
BMW R 850 R
€ 2.850,- p/mnd klik hier
1998, 44770 Mls
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
€ 21.750,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 16.750,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2001, 86604 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2021, 49947 Km
Merkdealer
SUZUKI 1500 INTRUDER LC
SUZUKI 1500 INTRUDER LC
€ 4.650,- p/mnd klik hier
1998, 49563 Km
MV AGUSTA BRUTALE 990 R
MV AGUSTA BRUTALE 990 R
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2009, 22712 Km
KTM RC 390
KTM RC 390
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
HONDA VF 1000 R
HONDA VF 1000 R
€ 7.500,- p/mnd klik hier
1986, 65000 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2019, 13221 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 16.000,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
KTM 250 EXC TPI
KTM 250 EXC TPI
€ 7.350,- p/mnd klik hier
2018, 4326 Km
Merkdealer
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2018, 22207 Km
BENELLI TRE 1130 K
BENELLI TRE 1130 K
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2007, 47723 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2019, 24319 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2018, 41309 Km
Merkdealer
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 36645 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2016, 29396 Km
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion