Nieuwsbrief:

Lowlands Biker Store


www.lowlandsbikerstore.nl
038 4211701
Dealer van:Lid BOVAG

INDIAN, PIAGGIO


Als Officieel dealer van Indian en de verkoop van Harley Davidson motoren is de passie voor amerikaanse motoren duidelijk. Een nog grotere passie is het customizen van deze motoren. Wij bouwen deze unieke motoren in onze werkplaats in Zwolle. Daarnaast helpen wij u graag bij het realiseren van uw ideeën. Heeft u een specifiek ontwerp in het hoofd? Of het nu gaat om een Bagger, Mexican style, een cafe racer of een andere trend, we maken het graag voor je! Soms moet je echter een motor ook gewoon origineel laten. Ook verzorgen wij graag voor u het onderhoud, spuitwerk en bijvoorbeeld het herstellen van schade. Wij beschikken over een goed uitgeruste werkplaats en meer dan 20 jaar ervaring in reparatie en onderhoud.
Alle motoren van Lowlands Biker Store
133 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON CROSS BONES FLSTSB
HARLEY-DAVIDSON CROSS BONES FLSTSB
€ 16.995,- p/mnd klik hier
2008, 41888 Km
HARLEY-DAVIDSON ZELFBOUW
HARLEY-DAVIDSON ZELFBOUW
€ 22.995,- p/mnd klik hier
2003, 4673 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER ROADSTER
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER ROADSTER
€ 10.495,- p/mnd klik hier
2015, 15142 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB 114
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB 114
€ 23.995,- p/mnd klik hier
2022, 2116 Km
ROYAL ENFIELD BULLET TRIALS 500
ROYAL ENFIELD BULLET TRIALS 500
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2020, 523 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.995,- p/mnd klik hier
1993, 59828 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF VINTAGE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF VINTAGE
€ 23.995,- p/mnd klik hier
2016, 21000 Km
ROYAL ENFIELD SHOTGUN 650
ROYAL ENFIELD SHOTGUN 650
€ 9.099,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2018, 30065 Km
ROYAL ENFIELD SHOTGUN 650
ROYAL ENFIELD SHOTGUN 650
€ 9.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SHOTGUN 650
ROYAL ENFIELD SHOTGUN 650
€ 9.249,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 11.495,- p/mnd klik hier
2022, 9675 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.795,- p/mnd klik hier
2012, 13867 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD FXST
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD FXST
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2002, 41588 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 11.495,- p/mnd klik hier
1994, 27883 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 21.995,- p/mnd klik hier
2015, 48954 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 15.399,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
MOTO GUZZI V 85 STRADA
MOTO GUZZI V 85 STRADA
€ 14.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion