Nieuwsbrief:

M-Point

Kies de Harley die bij je past Of je nu op het asfalt wilt scheuren met een gloednieuwe motorfiets, een tweedehands-Harley of een superexclusieve bike: er is een Harley voor iedereen. Let's talk Een specifieke vraag voor verkoop, service of werkplaats of op zoek naar onze gegevens? Hier ben je - letterlijk - aan het juiste adres. Leg je Harley in de watten Boek een grondige servicebeurt, bescherm je kostbaarste bezit met een Harley-verzekering, vermijd zorgen met een financieringsplan en ontdek wat er onder de garantie valt - zelfs voor een gebruikte motorfiets.
Alle motoren van M-Point
33 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER SOFTAIL FXSTS
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER SOFTAIL FXSTS
€ 11.650,- p/mnd klik hier
1989, 8153 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 10.650,- p/mnd klik hier
1997, 29765 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2014, 47512 Km
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
€ 15.950,- p/mnd klik hier
1998, 20561 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 24.650,- p/mnd klik hier
2017, 9892 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
€ 46.750,- p/mnd klik hier
2020, 3744 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2008, 46283 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2006, 56793 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCX
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCX
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2016, 14631 Km
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT CVO FXSBSE
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT CVO FXSBSE
€ 26.450,- p/mnd klik hier
2016, 39987 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER LOW XL 883 L
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER LOW XL 883 L
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2011, 47188 Km
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA
€ 21.450,- p/mnd klik hier
2021, 8124 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2005, 14587 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2007, 40340 Km
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
€ 19.750,- p/mnd klik hier
2005, 22782 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 25.950,- p/mnd klik hier
2017, 39874 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
€ 16.495,- p/mnd klik hier
2010, 2222 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2009, 14951 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 15.750,- p/mnd klik hier
2013, 48521 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1995, 34152 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork Ún achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2022 Motoroccasion