Nieuwsbrief:

Motor-id


Motor-id
Prinsenbeek
Routebeschrijving
www.motor-id.nl
076-5411888
  



Voor alle reparaties en onderhoud voor alle merken motoren. Vertrouwd adres voor alle motorrijders. Specialisatie in Ducati en Triumph. Reparatie en onderhoud Vespa-scooters.
Alle motoren van Motor-id
9 motoren gevonden
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2013, 37500 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2017, 13998 Km Nieuw
TRIUMPH TIGER EXPLORER
TRIUMPH TIGER EXPLORER
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2012, 43150 Km
DUCATI MONSTER 821
DUCATI MONSTER 821
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2015, 17221 Km
DUCATI 1199 PANIGALE
DUCATI 1199 PANIGALE
€ 15.450,- p/mnd klik hier
2012, 9750 Km
DUCATI XDIAVEL S
DUCATI XDIAVEL S
€ 25.250,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km Nieuw
TRIUMPH STREET TRIPLE R ABS
TRIUMPH STREET TRIPLE R ABS
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2014, 21800 Km
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2017, 10400 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 S TOURING D-AIR
DUCATI MULTISTRADA 1200 S TOURING D-AIR
€ 14.850,- p/mnd klik hier
2014, 12500 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden ge´ntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2018 Motoroccasion