Nieuwsbrief:

Motor-id

Voor alle reparaties en onderhoud voor alle merken motoren. Vertrouwd adres voor alle motorrijders. Specialisatie in Ducati en Triumph. Reparatie en onderhoud Vespa-scooters.
Alle motoren van Motor-id
7 motoren gevonden
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2017, 4590 Km
DUCATI M S4R
DUCATI M S4R
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2008, 23350 Km
DUCATI HYPERMOTARD 1100 S
DUCATI HYPERMOTARD 1100 S
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2010, 36250 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2010, 61050 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2006, 34200 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE 675
TRIUMPH STREET TRIPLE 675
€ 4.190,- € 4.495,- p/mnd klik hier
2007, 34500 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 6.390,- p/mnd klik hier
2009, 41700 Km
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2020 Motoroccasion