Nieuwsbrief:

Motor Service Uithoorn

Welkom bij Motor Service Uithoorn. Motor Service Uithoorn is een motor zaak dat is ontstaan door de passie en de liefde voor motoren en alles wat daarbij komt kijken. De plaats Uithoorn ligt centraal tussen Amsterdam en Utrecht ,en centraal in Nederland zo is het vanaf Maastricht,Groningen of Enschede naar ons toe 200 km. Uithoorn is zeer goed te bereiken en ligt maar 10 km rijden vanaf de A2,A4,A9, en A10. De persoonlijke service staat bij ons hoog in het vaandel omdat wij als geen ander weten dat de service en de aftersales vele malen belangrijker is en zijn voor de klant. Voor openingstijden kijk dan bij informatie & contact. In de rubriek nieuws schrijven wij alle nieuwtjes van ons bedrijf,en in de rubriek foto,s heeft u een eerste indruk van onze motorzaak.
Alle motoren van Motor Service Uithoorn
53 motoren gevonden
TRIUMPH TIGER EXPLORER
TRIUMPH TIGER EXPLORER
€ 8.875,- p/mnd klik hier
2012, 88000 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.275,- p/mnd klik hier
2016, 4400 Km
HONDA VFR 800 FI VTEC ABS
HONDA VFR 800 FI VTEC ABS
€ 3.875,- p/mnd klik hier
2002, 45000 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 3.695,- p/mnd klik hier
2001, 34000 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
€ 9.495,- p/mnd klik hier
2008, 29000 Km
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2014, 66000 Km
BMW F 800 ST
BMW F 800 ST
€ 3.695,- p/mnd klik hier
2006, 52000 Km
SUZUKI AN 650 BURGMAN
SUZUKI AN 650 BURGMAN
€ 4.395,- p/mnd klik hier
2008, 13000 Km
BMW K 1200 RS
BMW K 1200 RS
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2000, 76000 Km
HONDA CBR 600 F
HONDA CBR 600 F
€ 3.875,- p/mnd klik hier
2007, 16000 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.125,- p/mnd klik hier
2012, 23000 Km
HONDA VFR 800 FI
HONDA VFR 800 FI
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2000, 45000 Km
HONDA CBF 1000 F C-ABS
HONDA CBF 1000 F C-ABS
€ 3.865,- p/mnd klik hier
2006, 51000 Km
YAMAHA FZ 1
YAMAHA FZ 1
€ 6.275,- p/mnd klik hier
2009, 6600 Km
YAMAHA XT 660 Z TENERE ABS
YAMAHA XT 660 Z TENERE ABS
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2015, 9500 Km
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 10.995,- p/mnd klik hier
2011, 74000 Km
BMW R 1200 RT ABS
BMW R 1200 RT ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2005, 97000 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 S
DUCATI MULTISTRADA 1200 S
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2010, 22000 Km
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2014, 34000 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2010, 48000 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in ge´nteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp ge´ntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2019 Motoroccasion