Nieuwsbrief:

Motorcentrum Deventer

Alle motoren van Motorcentrum Deventer
154 motoren gevonden
SUZUKI UH 200
SUZUKI UH 200
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2008, 32561 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.289,- p/mnd klik hier
2000, 35397 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
1993,
APRILIA ATLANTIC 500
APRILIA ATLANTIC 500
€ 2.749,- p/mnd klik hier
2009, 29640 Km
HONDA CBF 600
HONDA CBF 600
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2008, 23245 Km
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2011, 44068 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 9.449,- p/mnd klik hier
2021, 18147 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 5.949,- p/mnd klik hier
2009, 34285 Km
HONDA CBF 600 N ABS
HONDA CBF 600 N ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2009, 34798 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.890,- p/mnd klik hier
2001, 88078 Km
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
€ 11.689,- p/mnd klik hier
2020, 16125 Km
DUCATI M S4R SENNA
DUCATI M S4R SENNA
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2003, 21696 Km
DUCATI SCRAMBLER ICON
DUCATI SCRAMBLER ICON
€ 7.789,- p/mnd klik hier
2019, 22496 Km
HONDA CB 1100 SF X-11
HONDA CB 1100 SF X-11
€ 3.249,- p/mnd klik hier
2000, 37191 Km
HONDA NT 700 V DEAUVILLE C-ABS
HONDA NT 700 V DEAUVILLE C-ABS
€ 4.149,- p/mnd klik hier
2008, 47978 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 9.498,- p/mnd klik hier
2009, 18004 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2000, 42659 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2006, 20121 Km
MOTO GUZZI V 7 III SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 III SPECIAL
€ 8.689,- p/mnd klik hier
2020, 12016 Km
SUZUKI INTRUDER C 1800 R/T LC
SUZUKI INTRUDER C 1800 R/T LC
€ 8.949,- p/mnd klik hier
2008, 29066 Km
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion