Nieuwsbrief:

Motorplaza Groningen

Alle motoren van Motorplaza Groningen
89 motoren gevonden
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 87333 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.490,- p/mnd klik hier
2018, 55775 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2020, 71758 Km
Merkdealer
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2016, 22620 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 19.990,- p/mnd klik hier
2023, 62780 Km
Merkdealer
BMW R 1200 R
BMW R 1200 R
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2015, 44776 Km
Merkdealer
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 23.049,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MV AGUSTA TURISMO VELOCE 800 LUSSO
MV AGUSTA TURISMO VELOCE 800 LUSSO
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2018, 39925 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 33.570,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.711,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.711,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.098,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.098,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW K 1600 B
BMW K 1600 B
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2017, 30632 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.098,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2022, 21465 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.990,- p/mnd klik hier
2023, 12590 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.490,- p/mnd klik hier
2021, 34404 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion