Nieuwsbrief:

Motorservice Edgar Stijner

Welkom bij Motorservice Edgar Stijner. In 2000 heb ik de stap gezet om een eigen bedrijf te starten, dit is uitgegroeid tot het bedrijf waar wij u nu mogen ontvangen met altijd een gratis kopje koffie in de koffiecorner. Motorservice Edgar Stijner is een bedrijf waar wij altijd de passie voor het motorrijden begrijpen. Met meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van reparatie en onderhoud is uw motorfiets bij ons in goede handen. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe of gebruikte motorfiets, kleding, accessoires, onderhoudsmiddelen en onderdelen. Graag tot ziens in onze showroom waar wij u graag te woord zullen staan. Edgar Stijner
Alle motoren van Motorservice Edgar Stijner
22 motoren gevonden
HONDA VF 700 C MAGNA
HONDA VF 700 C MAGNA
€ 1.390,- p/mnd klik hier
1986, 27011 Mls
HONDA CRF 110 F
HONDA CRF 110 F
€ 2.690,- p/mnd klik hier
2017, Nieuw
KAWASAKI VN 800 DRIFTER
KAWASAKI VN 800 DRIFTER
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2000, 7994 Km
DUCATI M S4RS
DUCATI M S4RS
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2006, 25641 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2003, 15989 Km
DUCATI STREETFIGHTER 848
DUCATI STREETFIGHTER 848
€ 12.499,- p/mnd klik hier
2015, 5474 Km
KTM 1190 ADVENTURE
KTM 1190 ADVENTURE
€ 11.990,- € 13.400,- p/mnd klik hier
2015, 21465 Km
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2000, 33972 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 5.750,- € 6.250,- p/mnd klik hier
2007, 51740 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 5.640,- p/mnd klik hier
2011, 30160 Km
DUCATI M 1000 S I E
DUCATI M 1000 S I E
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2006, 18700 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1995, 45500 Km
KTM 85 SX
KTM 85 SX
€ 2.650,- € 2.750,- p/mnd klik hier
2015, 59 Uur
YAMAHA TRX 850
YAMAHA TRX 850
€ 2.390,- € 2.750,- p/mnd klik hier
1996, 75600 Km
SUZUKI QUADSPORT Z 50
SUZUKI QUADSPORT Z 50
€ 2.199,- € 2.399,- p/mnd klik hier
2017, Nieuw
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2003, 35140 Km
BMW K 1100 RS
BMW K 1100 RS
€ 1.990,- p/mnd klik hier
1994, 84250 Km
SUZUKI GSX-R 750
SUZUKI GSX-R 750
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2007, 54045 Km
SUZUKI VS 800 INTRUDER
SUZUKI VS 800 INTRUDER
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1995, 42600 Km
SUZUKI GSX 1400
SUZUKI GSX 1400
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2006, 37850 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork Ún achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2019 Motoroccasion