Als klein bedrijf in de motorfiets branche bieden wij kleinschaligheid, waardoor wij dicht bij de klanten staan en daardoor een goede service aan onze klanten kunnen bieden.
Door de samenwerking met de grote leveranciers kunnen wij een breed assortiment tegen interessante voorwaarden leveren.
Zonder personeel en zonder dure showroom: dat geld kunnen onze klanten in hun zak houden.
Wij werken alleen op afspraak, een afspraak kan bij ons 7 dagen per week gemaakt worden, dus u bent ook welkom in het weekend en/of de avond uren.
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster.
In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.