Nieuwsbrief:

Roadrunner Motoren

Bent u op zoek naar een ervaren motorpartner die sympathieke prijzen hanteert en die net zoveel van uw motor houdt als uzelf, dan heeft u die nu gevonden. Roadrunner Motoren is gevestigd op een gemakkelijk te bereiken locatie in Velp (nabij Arnhem) met ruime en gratis parkeergelegenheid pal voor de deur. Loop eens binnen en proef de plezierige en persoonlijke sfeer die Roadrunner eigen is. We heten u nu vast van harte welkom!
Alle motoren van Roadrunner Motoren
7 motoren gevonden
YAMAHA XT 660 Z TENERE
YAMAHA XT 660 Z TENERE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2013, 55836 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2003, 33493 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2009, 47997 Km
SUZUKI GSF 650 S
SUZUKI GSF 650 S
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2005, 36616 Km
YAMAHA X MAX 300 IRON MAX
YAMAHA X MAX 300 IRON MAX
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2019, 4804 Km
Merkdealer
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 1.590,- p/mnd klik hier
2001, 101674 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2004, 25757 Km
Merkdealer
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion