Nieuwsbrief:

Roefs Motor Trading

WELKOM BIJ ROEFS MOTOR TRADING. Inmiddels al 20 jaar een bekend begrip binnen de motorbranche. NU OOK HÉT ADRES VOOR ONDERHOUD EN REPARATIE VAN UW MOTORFIETS.
Alle motoren van Roefs Motor Trading
26 motoren gevonden
SUZUKI V-STROM 1000 ABS
SUZUKI V-STROM 1000 ABS
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2016, 11678 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2017, 13749 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2017, 14651 Km
KAWASAKI Z 750 ABS
KAWASAKI Z 750 ABS
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2009, 24500 Km
BMW R 1200 RT ABS
BMW R 1200 RT ABS
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2008, 92602 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2007, 34610 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2004, 29445 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 12.500,- p/mnd klik hier
2014, 42213 Km
BMW F 800 GS ADVENTURE
BMW F 800 GS ADVENTURE
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2016, 5750 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2014, 34506 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2019, 5511 Km
HONDA VFR 1200 F C-ABS
HONDA VFR 1200 F C-ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2013, 34325 Km
BMW R 1200 GS LC ADVENTURE
BMW R 1200 GS LC ADVENTURE
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2018, 10492 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 15.490,- p/mnd klik hier
2015, 27494 Km
BMW R 1200 GS LC ADVENTURE
BMW R 1200 GS LC ADVENTURE
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2016, 41614 Km
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2013, 17060 Km
HONDA CB 650 F
HONDA CB 650 F
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2018, 2270 Km
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2015, 11900 Km
HONDA NSS 300 FORZA C-ABS
HONDA NSS 300 FORZA C-ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2015, 11297 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2019, 7500 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in ItaliŽ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geÔntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2020 Motoroccasion