Nieuwsbrief:

Twin Performance Ommen

Twin-Performance Ommen mag gezien worden als één van de grootste motorzaken in Noordoost-Nederland, gespecialiseerd in Harley-Davidson. In onze winkel vindt u een breed assortiment aan o.a. *MOTOREN *VERVANGINGSONDERDELEN *ACCESSOIRES *KLEDING *HANDSCHOENEN *HELMEN Onderhoud: Twin-Performance Ommen beschikt over een volledig uitgeruste werkplaats met speciaal gereedschap en apparatuur om uw Harley-Davidson in topconditie te krijgen en te houden. Op verzoek verzorgen wij o.a.: Servicebeurten Banden Customizing Reparatie Tuning Revisie U ziet het "The all in one store' dus! Kom gerust eens kijken onder het genot van een kopje koffie of thee.
Alle motoren van Twin Performance Ommen
6 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON BLACKLINE FXS
HARLEY-DAVIDSON BLACKLINE FXS
€ 35.000,- p/mnd klik hier
2012, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE FLH 1340
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE FLH 1340
€ 17.500,- p/mnd klik hier
1980, 3606 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
€ 13.500,- p/mnd klik hier
2001, 35180 Km
BUELL THUNDERBOLT S 2
BUELL THUNDERBOLT S 2
€ 10.000,- p/mnd klik hier
1994, 31958 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1000
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1000
€ 15.000,- p/mnd klik hier
1977, 23174 Km
NORTON COMMANDO 750
NORTON COMMANDO 750
€ 11.000,- p/mnd klik hier
1970, 14239 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden ge´ntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2021 Motoroccasion