Nieuwsbrief:

Van Sleeuwen Motoren

Welkom bij van Sleeuwen Motoren. In de winkel een groot aanbod van nieuwe en gebruikte motoren. Officieel motor dealer YAMAHA Officieel scooter dealer SUZUKI, HONDA en YAMAHA Inbouw station S.C.M. motor alarm. Ook voor onderdelen kunt u in ons magazijn terecht.
Alle motoren van Van Sleeuwen Motoren
108 motoren gevonden
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRACER 7 GT
YAMAHA TRACER 7 GT
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HONDA PCX 150
HONDA PCX 150
2016, 26600 Km
YAMAHA YZF R1M
YAMAHA YZF R1M
€ 30.699,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
2024, 7806 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
2019, 28120 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 09
YAMAHA MT 09
€ 12.499,- € 13.299,- p/mnd klik hier
2024, 2309 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 12.990,- € 13.750,- p/mnd klik hier
2021, 24061 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2024, 2383 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
2022, 13000 Km
Merkdealer
HONDA XL 1000 V VARADERO
HONDA XL 1000 V VARADERO
1999, 91250 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2021, 20600 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 SE
KAWASAKI VERSYS 1000 SE
€ 15.750,- € 16.250,- p/mnd klik hier
2022, 26475 Km
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 11.099,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2015, 19395 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 01
YAMAHA MT 01
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2005, 48048 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 9 GT +
YAMAHA TRACER 9 GT +
€ 16.500,- p/mnd klik hier
2023, 26550 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 13.500,- € 13.899,- p/mnd klik hier
2022,
Merkdealer
YAMAHA YZ 250
YAMAHA YZ 250
€ 9.090,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 11.899,- p/mnd klik hier
2021, 3895 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion