Nieuwsbrief:

Verduyn Ducati Specialist

Bij Verduyn Ducati Specialist hebben wij altijd prachtige Ducati occasions staan. Heb je interesse in een Ducati maar heb je nog vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op.
Alle motoren van Verduyn Ducati Specialist
13 motoren gevonden
DUCATI M S4R
DUCATI M S4R
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2008, 55201 Km
DUCATI M 1100 S
DUCATI M 1100 S
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2009, 24291 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 S TOURING
DUCATI MULTISTRADA 1200 S TOURING
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2015, 27230 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 5.350,- p/mnd klik hier
2008, 23852 Km
DUCATI SCRAMBLER FULL THROTTLE
DUCATI SCRAMBLER FULL THROTTLE
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2019, 8294 Km
DUCATI SCRAMBLER ICON
DUCATI SCRAMBLER ICON
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2017, 9277 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 26345 Km
DUCATI M S4R
DUCATI M S4R
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2004, 18873 Km
DUCATI 996
DUCATI 996
2001, 4312 Km
DUCATI STREETFIGHTER 848
DUCATI STREETFIGHTER 848
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2012, 11600 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 17867 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2011, 39934 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 S
DUCATI MULTISTRADA 1200 S
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2017, 33535 Km
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion