Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2021
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
APRILIA RSV 4 FACTORY
APRILIA RSV 4 FACTORY
€ 8.495,- p/mnd klik hier
2009, 29411 Km
APRILIA RSV 4 FACTORY
APRILIA RSV 4 FACTORY
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2009, 26746 Km
APRILIA RSV 4 1000 RR
APRILIA RSV 4 1000 RR
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2010, 18600 Km
APRILIA RSV 4 1000 RR
APRILIA RSV 4 1000 RR
€ 8.150,- p/mnd klik hier
2010, 18600 Km
APRILIA RSV 4 1000 RR
APRILIA RSV 4 1000 RR
€ 8.400,- p/mnd klik hier
2010, 18600 Km
APRILIA RSV 4 1000 RR
APRILIA RSV 4 1000 RR
€ 7.945,- p/mnd klik hier
2011, 32210 Km
APRILIA RSV 4 R
APRILIA RSV 4 R
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2011, 30065 Km
APRILIA RSV 4 RR
APRILIA RSV 4 RR
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2012, 25709 Km
APRILIA RSV 4 FACTORY
APRILIA RSV 4 FACTORY
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2012, 36000 Km
Merkdealer
APRILIA RSV 4 R
APRILIA RSV 4 R
€ 13.690,- p/mnd klik hier
2014, 23072 Km
APRILIA RSV 4 RR
APRILIA RSV 4 RR
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2016, 17300 Km
APRILIA RSV 4 RF
APRILIA RSV 4 RF
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2016, 24345 Km
APRILIA RSV 4 RF
APRILIA RSV 4 RF
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2016, 11700 Km
APRILIA RSV 4 RF
APRILIA RSV 4 RF
€ 18.200,- p/mnd klik hier
2017, 7124 Km
APRILIA RSV 4 RR
APRILIA RSV 4 RR
€ 17.450,- p/mnd klik hier
2019, 4600 Km
Merkdealer
APRILIA RSV 4 1100 FACTORY
APRILIA RSV 4 1100 FACTORY
€ 24.990,- € 26.995,- p/mnd klik hier
2019, 0 Km
Merkdealer
APRILIA RSV 4 RR
APRILIA RSV 4 RR
€ 21.095,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
Merkdealer
APRILIA RSV 4 R APRC ABS
APRILIA RSV 4 R APRC ABS
€ 21.095,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
Merkdealer
APRILIA RSV 4 R
APRILIA RSV 4 R
€ 21.095,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
Merkdealer
APRILIA RSV 4 R
APRILIA RSV 4 R
€ 21.095,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2021 Motoroccasion