Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 4.700,- p/mnd klik hier
2012, 21483 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2012, 53775 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 45062 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 7.550,- p/mnd klik hier
2016, 18288 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 7.850,- € 8.250,- p/mnd klik hier
2016, 26464 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 7.950,- € 8.450,- p/mnd klik hier
2016, 19114 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 7.500,- € 8.500,- p/mnd klik hier
2017, 18034 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2019, 146375 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2019, 21916 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2019, 16358 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2019, 5302 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2020, 9559 Km
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion