Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2022
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
€ 2.290,- p/mnd klik hier
2000, 71587 Km
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
€ 1.975,- p/mnd klik hier
2001, 54422 Km
BMW F 650 GS DAKAR
BMW F 650 GS DAKAR
€ 99.999,- p/mnd klik hier
2001,
BMW F 650 GS ABS
BMW F 650 GS ABS
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2006, 31000 Km
BMW F 650 GS ABS
BMW F 650 GS ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2008, 75370 Km
BMW F 650 GS ABS
BMW F 650 GS ABS
2009, 48500 Km
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
2009, 48523 Km
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 25964 Km
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
€ 6.295,- p/mnd klik hier
2009, 23974 Km
BMW F 650 GS ABS
BMW F 650 GS ABS
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2010, 64180 Km
BMW F 650 GS ABS
BMW F 650 GS ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2010, 26807 Km
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2010, 9347 Km
BMW F 650 GS ABS
BMW F 650 GS ABS
€ 6.250,- € 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 38042 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2022 Motoroccasion